Skolavslutning & bröllopsfix

Hallå alla hetingar!
Jag är helt matt, kletig och halvt avsvimmad & allt på samma gång x) hoppas ni mår bättre än mig i den härliga sommarvärmen :D
Jag har haft den äran att få hjälpa karro i klassen att gör massa blommor inför ett bröllop :) vi gjordedet idag direkt efter avslutningen som bjöd på mys och smörgåstårta :)))

Jag gjorde en "blomboll" till brudnäbben, det blev en sjukt söt liten sak :) sen skulle vi göra en brudbukett bunden i handen med synliga stjälkar men det blev sådär så jag fick äran att göra om den då våra hjärnor var ganska så sluttömda :/
först av allt hade vi gjort ett hjärta i murgröna som ska stå bakom Brudparet, hoppas dom blir nöjda för Allt blev kalas bra för att vara första gången för oss båda ;)

Paniken tog till då karro skulle gå ut och röka men dörren inte gick att öppna!!!! Vi fick då ringa vår lärare som inte kunde komma innan kvart över fem :/ därför blev min resa hem något senare än väntat... Stackars Betty å Robin som ska behöva lukta på min svett xD

Nog om det! Imorgon är det ju bal, jag råkar ha en "hårblomma" som man kan sätta i sin uppsättning, någon intresserad? Lägger upp en bild här under :)

Ha en trevlig helg allihopa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0