Kristiflygare-långledig-helg!!

Då sitter man i soffan med balkongdörren vidöppen och lyssnar på sommaren medans jag smaskar på en alldeles underbar Cosmopolitan :) det var nog mitt bästa inköp på riktigt länge dvs. Contreau, (spriten i cosmo) xP

Idag redovisade vi vårt sista arbete i skolan, ett grupparbete i begravning! Shhiiiiit så fina jobb alla gjort, man blir nästan rörd! Och denna terminen är slut om en vecka - helt sjukt?!?!
Bilder på detta kommer...

Efter Skolan drog Linnea aet Andersson med mig på en underbar runda runt vår å/flod/kanal ätran, så mysigt att träffas :) vi har t.o.m träffats 3 gånger denna veckan, det är ju fantastiskt :))

Nu ska jag bara njuuuuta av denna kvällen så hörs vi en annan gång, kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0